Výkladový slovník chronického vyjedávača hrozienok

...pretože kurevník je škaredé slovo.


"Spal som iba s jednou odvtedy." = Boli aspoň štyri.
"Si krásna." = Hovorím to ďalším desiatim.
"Si výnimočná." = Každá žena je iná a v tom je jej výnimočnosť.
"Chcem byť s tebou kamarát." = Chcem sa s tebou zabávať a potom sa príležitostne s tebou vyspať.
"Za toto sa raz budem smažiť v pekle." = Baví ma to, ale tvárim, sa, že mám nejaké svedomie.
"Veď nemusíme spolu spať." = Viem, že spolu spať budeme, ale urobím to tak, akoby si ma k tomu prinútila ty.
"Dnes nemám čas, budem to musieť zrušiť." = Naskytla sa mi totiž možnosť spať s inou, na ktorú mám náladu viac.
"Ozveme sa." = Viem, že ty sa ozveš.
"Pozývam ťa na drink." = Budem za to chcieť láskavosť.
"Nie som predsa až taký hajzel." = Viem, že som, ale v tvojich očiach by som si rád zachoval akú-takú úroveň. Inak by si so mnou už nechcela spať.
"Veď uvidíme, čo bude." = Viem, že niečo bude.
"Milujem ťa." = Som opitý. 
"Zavolám ti taxík." = Choď už domov.
"Kamoška ťa pozvala na oslavu." = Presvedčím ju, aby sa nehnevala, keď prídeš. 
"Nie si len jedna z mnohých." = Si, ale radšej to nerozbabrávaj.
"Vyfajčíš mi ho?" = Vyfajčíš mi ho?

Takže si to zhrňme - chronický vyjedávači hrozienok presvedčia každé jedno hrozienko o jeho výnimočnosti a hrozienko sa rado nechá požuť. Väčšinou netuší, že je žuté spolu s viacerými hrozienkami, pretože je za
a) hlúpe
b) naivné
c) zamilované
d) príliš mladé
e) príliš neskúsené
f) zúfalé
g) opité
h) všetko zo spomenutých

Niektoré hrozienka sa nechajú dokonca žuť aj potom, čo sa dozvedia o existencii iných hrozienok. A niektoré zas majú svoju hrdosť.
Chronickému vyjedávačovi nie je dužinka z jedného hrozienka dostatočne sladká a tak potrebuje žuť veľa hrozienok naraz. Ale ako dlho sa dajú vyjedať hrozienka z koláča, kým nezostane len ten hnusný korpus?

Ešteže hrozienka tak dobre nasávajú, napríklad rum. Lenže potom je z nich možné urobiť už len nejaký punčový rez a to by sa komu chcelo žrať.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského