Jebal pes PMS


Nejdem tu teraz vyplakávať, aké je to nespravodlivé, že muži sú ušetrení od každomesačného púšťania žilou, ani o tom, aké je to nepríjemné a bolestivé. Si raz žena, get used to it, ako by povedali mnohí zamestnanci nadnárodných spoločností, kde je korporátnym jazykom angličtina a prelieva sa im aj do bežnej konverzácie. Čo je však naozaj nepríjemné a navrhujem to zakázať nejakým európskym zákonom (minimálne!), je PMS.

Ak neviete, čo je to PMS, ste buď chlap, alebo žena s neuveriteľným šťastím a v tom prípade vás už principiálne nenávidím. Nie, nie je to Pracovitý malý slon, ani Pomliaždené medzistavce, dokonca ani Prekvapivá medová slávnosť. Možno trochu Prekérna mimoriadna situácia, alebo Prekliaty mesačný systém. Takto by som mohla pokračovať do večera a bavilo by ma to. PMS je však niečo zákernejšie – ide o Predmenštruačný syndróm, alias stav „ach bože-nikto na mňa nehovorte-zabijem vás-celý svet je strašný-zabijem sa-tá reklama je tak dojímavá-plačem sama pred televízorom s čokoládovou tyčinkou v ústach“.

Nejde ani tak o to, že sa každý mesiac cítite ako vodný balónik, len – len prasknúť ihlou, ani o tie rýchlejšie mastnejúce vlasy. No bože, vlasy sa umyjú a balónik sa raz vypustí. Ale tá psychika, tá ma zabíja! Nechcem sa rozplakať pri reklame na auto, ani pri ukážke na film Rosamunde Pilcherovej. Nechcem využívať všetku svoju dostupnú energiu na to, aby som nenakričala na pani v rokoch, ktorá prišla skontrolovať, či máme zapísané previerky BOZP. Nechcem mať pocit, že celý svet je šedý a nič nemá zmysel, nič ma neteší a môžem sa rovno zabiť. Chcem byť ako po celý zvyšok mesiaca, normálna vyrovnaná žena, ktorá sa dokáže ovládať, nie je nepríjemná k ostatným bez príčiny a vie šoférovať a parkovať (ok, toto s tým nesúvisí, len sa chválim, ha!). Takéto niečo ma čaká každý mesiac, viac-menej až do menopauzy? Ďakujem, neprosím si.

Navrhujem preto vymyslieť zákon, ktorým sa bude vyslovene ZAKAZOVAŤ vstup PMS do ženského tela (vstup do mužského tela vylučovať nemusí). Pri každom porušení boh zabije jedno žriebätko (mačiatka už došli, keď 45% Slovákov volilo Fica). PMS miluje žriebätka, dal by si veru veľký pozor, kam lezie. Týmto by sa väčšina problémov sveta vyriešila, keďže som presvedčená o tom, že PMS zohralo značnú rolu vo svetových konfliktoch. Predstavujem si to asi takto:

Napoleon: „Ako si sa dnes mala Jozefína?“

Jozefína: „Čo je toto za otázku? Ako som sa asi mohla mať, keď vonku svietilo Slnko len polhodinu a gobelíny, ktoré priniesli z Benátok, sú také malé, že vystačia len na tri miestnosti namiesto štyroch? Čo dám do tej štvrtej miestnosti Napoleon? Hm? Aj tak ti je to celé jedno. A vôbec, všetko je to jedno, pretože mi vôbec nerozumieš, ty a tie tvoje excentrické klobúky, to, že máš meter päťdesiat nimi aj tak nezakryješ. Prečo som si ja nevzala radšej Pištu Hufnágela...“

Napoleon: „Fúú, idem radšej dobyť Anglicko.“

Nemám to síce podložené žiadnymi štúdiami, no príde mi to celkom pravdepodobné, nie? Takže, výzva právnikom sveta – hor sa do návrhu zákona, ktorý vám prinesie Nobelovku, mne stačí, ak mi odvediete nejaké to percento zo zisku za nápad. Číslo účtu poskytnem na požiadanie. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského