Ten pravý

Spomenula som si naňho cestou v električke,
a odvtedy som už nevedela myslieť na nič iné.

Po príchode domov
som vedela
že môj deň nebude kompletný
bez neho.

Tak som ho začala hľadať.

Všade.

Nebol tam, kde zvyčajne.
Ani na iných neobvyklých miestach.

Už dlho ho nikto nevidel.

A v tej chvíli,
až ma striaslo od hrôzy.
som to pochopila.

Stratila som ho.

Navždy.

Prečo?!? Doboha, prečo,

akurát ten môj najobľúbenejší
tmavobordový
lak.

Komentáre

  1. Všetko by bolo super, len z gramatiickeho hľadiska ti to nesedí, lak je neživotny, takže by to bolo "naň" nie "naňho". :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem! :-D Dlho som nad tým dumala, no nenašla som príhodnejšiu formuláciu, tak som to riskla aj so životným zámenom :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského