Muži

Toto bude vyznievať strašne feministicky, takže ak máte niečo proti takémuto typu článkov, ďalej nečítajte.

Pre tých, čo zostávajú, píšem ďalej. (Girl power!)

Muži, ako vieme, sú troška iní ako my ženy. Väčšinou sú trochu viac chlpatí, viac smrdia a majú väčšiu silu. Každá z uvedených skutočností sa môže v príhodnej chvíli zísť. No dobre, momentálne ma napadá akurát využitie toho tretieho atribútu, napríklad na nosenie ťažkých nákupov a prenášanie nábytku, ale verím tomu, že aj tie predošlé dve majú svoj význam. Napriek tomu, že sú takí odlišní, nevieme bez nich existovať. Ale ani oni bez nás, takže je to fifty-fifty. Preto sa dostávame často krát do niekedy viac, inokedy menej trápnej spoločenskej situácie a to je tzv. balenie. Muž chce zbaliť ženu, aby uspokojil svoje chúťky a žena si chce tiež naraziť chlapa, aby uspokojila svoje, takže sa baliť nechá. Ak sú ideálne podmienky, pre oboch je to win-win pozícia.

Pri balení sa môžeme stretnúť s rôznymi typmi mužov:

"Nemám súdnosť, nemám strach"
To je typ mužov, ktorí chodia aj do rôznych talentových súťaží, hoci evidentne žiaden talent nemajú. Nevadí, neboja sa, oslovia ženu očividne mimo svojej kategórie, či už vekovej, inteligenčnej, vizuálnej, alebo finančnej. Zväčša im je to veľmi skoro naznačené, menej chápavým sa ujde možno aj facka, ale nestrácajú nádej a idú ďalej. Jedného dňa určite stretnú tú pravú, ktorá im facku nestrelí a bude to žena ich života.

"Som cudzinec a už len z toho dôvodu som na polceste k tvojim nohavičkám"
S týmto typom som sa stretla len na Slovensku, neviem si predstaviť, že by také niečo fungovalo napríklad aj v Londýne, kde je cudzinec skoro každý a je to brané skôr ako nevýhoda. Tu však niektoré ženy z toho asi jasajú, pretože inak nechápem, prečo by sa potom tak tí cudzinci správali. Nuž, slová ako: "I love Bratislava, beautiful girls here!" otvárajú asi veľa brán.

"Si pekná, dáš mi tvoje číslo?"
Ty nie si a preto ti ho nedám. Čo iné sa dá na to odpovedať?

"Ahoj, úžasne tancuješ."
No dobre, tak týmto si získa hneď pár bodíkov, ale len ak dotyčný taktiež úžasne tancuje. Potom mu aj uverím, že ten kompliment myslel vážne.

"Som plachý a takmer nerozprávam."
Dá sa toto vôbec považovať za balenie? Možno sa na to chytí nejaká akčná megera, takže povedzme, že hej. Ale inak býva zväčša len zbytočným doplnkom družnejšieho kamaráta.

"Som tvoj kolega, ale chcem byť viac."
Obedy v práci, služobné cesty, prípadne teambuildingové akcie...a zrazu kolega zistí, že má veľmi fajn kolegyňu, lebo sa mu páči, aj keď do nej (alebo do seba) nemusí najprv vliať isté konštantné množstvo alkoholu. Čo však s týmto zistením ďalej spraví, je už na jeho kariérnom uvážení, alebo firemnej politike vzťahov na pracovisku.

"Som alfa samec, ja nebalím, mňa balia."
Áno, poznáme, sú to typy, ktoré majú vlastné gravitačné pole. Nemusia pohnúť ani prstom a desať báb krúži okolo. Ak by som si mala vybrať, chcela by som byť týmto typom, až sa raz narodím ako chlap, dobre?

A úplne najhorším, najhorším možným typom muža (ak nerátame alkoholikov, gamblerov, tyranov a despotov) sú muži, ktorí nevedia, čo chcú. Takí muži sú ako ženy - myslia si, že vedia čo chcú, snažia sa o to, ale potom zrazu zistia, že nie, toto nechcem. Alebo áno? Možno. Rozhodnem sa. Musím si to premyslieť. Neriešme to. Dám ti vedieť.
Aaaaaaaaaaaaa, kašlem na to, ja som tá, ktorá nemá vedieť, čo chce, ktorá má mať existenčnú krízu a keď sa konečne pre niečo rozhodne, očakáva, že to tam bude. Pre ňu. Pre mňa.

Veľké množstvo mužov je fajn a radi by ste z nich mali kamarátov, ale ako odpovedala Siska na moju otázku: "A to sa nemôžem s mužmi len kamarátiť?" veta: "Nie pokiaľ si v reproduktívnom veku!" má veľa do seba. Jednoznačne mám toho už niekedy dosť a rada by som riešila s kamarátkami aj iné témy ako chlapov, ale nedá sa. A tak sa už teším na menopauzu. Alebo na deti. Podľa toho, čo príde skôr. (A od toho sa asi budú aj odvíjať témy našich ďalších rozhovorov.)

Komentáre

  1. nepamatam si ze by som nieco take povedala, ale znie to inteligetne :)
    mily clanok ale uz tolko nemudruj a uzivaj si to malo pekneho na muzoch!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMFG, zenske, ake ste len zatrpknute... S takymto pristupom, ze chlap je bud nadrzane testosteronove prasa, alebo nudny trtko, vas fakt ziadny normalny a zaujimavy (ano, aj taki sme/su) nezbali.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského