myrtilka vyrástla

Len na úvod, 18. 7. 2011 bol prelomovým dňom môjho života. Videla som svoju budúcnosť a tá vízia sa mi nepáčila, tak som ju zmenila.



Momentálne nemám žiadne vízie o budúcnosti a tak žijem v prítomnosti. Príjemná zmena. Moja potreba prejavovať sa písomným prejavom však nevymrela a keďže môj prvý blog myrtilka.blog.cz mi príde dosť neadekvátny na moje momentálne zápisky, rozhodla som sa založiť si nový. Malá myrtilka vyrástla a taktiež by som rada zachovala nepoškvrnenosť mojich bezstarostných zápiskov z toho obdobia, tak preto toto celé.

Tak Vás tu teda vítam. A na nič sa nepýtam, pretože ma aj tak nezaujíma odpoveď.

Komentáre

  1. vies ze relativne presne v tom istom datume sme sa pred rokom rozisli s pukacom? mam pocit ze dokonca na den presne, Karma!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského