Zádery

Nie, nejde o pubertálne výrazy typu:  "To čo si zadrel, ty kokot?" Myslím také tie boľavé trhlinky pri nechtoch. Ktoré si ja debil sama spôsobujem. A ešte s akou zvrátenou rozkošou.
Vždy, keď mimovoľne pri nejakej činnosti zacítim kúsok uvoľnenej suchej kožičky, nemôžem si pomôcť a musím si ju odtrhnúť. Všetko prestanem robiť a trhám. Nechtami, zubami, čím to ide lepšie v momentálnej situácií. Najlepšie to bolo pri učení sa na štátnice. Záder na každom prste. Z oboch strán. Mňam.

Čo je to za vadnú úchylku? Ja viem, že každý má niečo, ale ja som si myslela, že si vystačím s jednou a to sú mužské sánky. (To je tá spodná časť čeľuste, čím širšia a viac lomená, tým viac som z neho hotová.) Nie, ja si musím trhať kožu pri nechtoch, ktorá je tak krásne suchá a odlupuje sa po vrstvách až po krv a mäso. Som čistá neurotička. Akonáhle môj prst nahmatá niečo, čo sa dá odkmasnúť, už sa na tom pracuje. Ale keby som to robila len sebe! Ja som sa už upgradeovala na vyrábanie záderov aj iným. Teda tým, ktorí mi to dovolia, čo je dosť malé percento ľudí, teda momentálne nula. Inými slovami, ak by ste mali záujem o jemnučko štipľavé natrhnuté prínechtia, hláste sa u mňa. Ja mám z toho pasiu. Prípadne, ak by ste vedeli, ako sa zbaviť tej radosti pri pohľade na trhajúci sa pásik kožičky, dajte mi vedieť. Moje prsty vám budú vďačné.

Všetkým, ktorým sa pri čítaní mierne zdvihol žalúdok, sa trošku ospravedlňujem.

Komentáre

  1. daj si spravit gelove nechty a zadery uz nebudu existovat! inak keby si nabuduce nevedela o com pisat tak su tu este pluzgiery, popaleniny, bradavice, chrasty, vredy a vyrastky!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Hipsteri, beatnici a iná háveď

Bola som v New Yorku. A vy? (Vol.2)

Fázová transformácia v kávopiča snobského